E123 Merhaba arkadaşlar ilk doğumum sezeryan altı yıl oldu ikinci bebeğime hamileyim normal Doğum yapabilirmiyim henüz doktorumla doğumu konuşmadık daha zaman var yedi yıl olacak neredeyse Doğuma kadar varmı sezeryan sonrası normal Doğum yapan