Glshcmrn Hayırlı kandiller arkadaşlar afedersiniz sabah 7 de kalktım tuvalete gittim çok fazla idrar yaptım uyku sersemi anlamadım da acaba suyum mu gelmiştir karnımda rahatlama oldu sanki bebişim hareket ediyor randevum pazartesi şüphedeyim 🙄
Tubammm Glshcmrn canım suyun geliyorsa sürekli olarak gelir sadece idrarda değil yani sürekli olarak geliyorsa gözün aydın doguruyorsun ama öbür türlü idrardir
Glshcmrn Tubammm bende onu düşünüyorum yataktan kalktığım gibi gelmedi tuvalette normal afedersin idrar yaptım fazla oldu kalkınca bitti
Happy12 Glshcmrn anladım canım sen genede bi doktoruna danış kuzım .. allah sağsalim kucagına almayı nasip etsin gülüm