E23ww benim de 37+4 dün kontrolde su azalmış dedi doktor bir de benim bebeğimin karın gelişimi hep geriden geldi böyle yavaş kilo alan bebekleri ben pek zorlamak istemiyorum normal Doğumla falan dedi de gerçekten bir risk mi yoksa Sezaryen yapmak istediği için mi öyle dedi doktor bilemedim