Zero2121 Karnmın sağ tarafnda birden giren ve hareket edemedigim agrilar neden acaba oluyo bilginiz var mi ? Dun gece birden bi agri girdi duaramadm agrdan 1 saaat sonra azaldi simdi gene basladi korkmaya basliyirm ogluma bir sey mi oluyo diye 21 +4 gunluk hamileyim
Modies Zero2121 aynısı bende tıpatıp aynısı ben de 21+3 üm. Sanırım bebek kendini oraya sıkıştırıyor ve kramp a benzer acı yapıyor. Ben sağ tarafımın üstüne yatıyorum 1 saate geçiyor
Edahasann Zero2121 canım bende o ağrıyı 2 gün çektim ağrıdan ne serumlar yedim doktor muayene etti mide krampı büyük ihtimalle magnezyum falan verdi çok şükür iyiyim , sende dayanamadığın zaman git istersen doktora
GlsmmKlyn Zero2121 bende o sıkıntıyı yaşadım hastaneye gittim akşama kadar yapmadıkları tahlil kalmadı gaz sıkışmasıymış 😂 ayaklarını sıcak tut canım
Oguzkagan65 Zero2121 gaz sancısı olabilir canım o bende de oluyor arası kendini sıcak tut ayaklarını falan
GzmKa Zero2121 canim karnın sağ üst tarafı yüksek tansiyon ile alakalı diye biliyorum. Bence doktoruna hemen danış
Zero2121 Oguzkagan65 ay bilmiyorm bi an esimi kaleirp hastaneye gidelom.diyecktm oglum tekme atinca hareketlenince sakinlestm bi an 😍
Meriipella1 @Zero2121 aynısı bana oldu acile gitmiştim gaz sancısı dedi hiç bişey çıkmadı ama o kadar ağrım vardı ki böbrek taşından bile şüphelenmişlerdi. Allahtan testlerimde öyle bişey çıkmadı ağrı dayanılmıycak gibi oluyo ama sen ayaklarını bide kendini hep sıcak tut
Abdullahinhatunu benimde 26 haftalıkken falan aynısı oldu sağ tarafıma toplandı hareket ettikçe nefes alamadım bi kaç güne geçti çok gaz sancısı çektim öyle böyle xeğil ya çok zordu
Zero2121 Kizlar dayanamadm agridan gittim doktoruma bebekte bi skntı yoktu cok sukur ama benm bobregimde genisleme vsr dedi o yuzden agri yapiyorms ilac verdi agrn oldugunda ic buscopani dedi bide suya atilan ilaci verdi bide antibiyotk verdi onu kullan dedi