Sabia Merhaba kızlar. Çok şükür buğünleride görebildik🙏🏻Özellikle en baştan başlamak isterim. Geçen sene 25 nisanda 19 haftalık bebeğimi kaybettim. Karnında sıvı birikintisi nedeniyle, hersey birden oldu hastalanması ölmesi vs. Çok zor günler geçirdim daha 5 aylık evliydim.hayatımda hiç bu kadar ağlamamıştım canım yanmamıştı ama rabbime isyan etmedim hep dua ettim Allahım hayırlı sağlıklı evlat nasip et diye. Ardından 3 ay sonra hamile kaldım çok şükür🙏🏻İlk öğrendiğimde çok ağladım, inşallah abisinin kaderini almaz bebeğim diye.ve işte korku endişe heyecan sevinç başladı.Kurban bayramında köye girmiştik, dönüşte kaza yaptık daha çok yeniydi ama rabbim korudu bebeğimi🤲🏻Eşimle çok ani tanıştık ve 10 ay içerisinde evlendik,bizi birbirimize çok benzetirler.ve bu yüzden aşırı nazara gelirdik,bu sebepten bu sefer 3 buçuk aylık olana kadar kimseye demedim bebeğimi🤰🏻nazara inananlardanım. iyikide dememişim, ve diğer gebeliğimde olduğu gibi aşırı mide bulantıları yaşadım. Ve beraberinde idrar enfeksiyonu🤦🏻♀️Ah neler çektim bi bilseniz. Ve ilk aylarda çok kilo aldım doktorum hop sakin ol siye uyardı hamileliğimde diyette yaptım kilo bile verdim. Ama iyikide uyarmış. Çok şükür ki 10 kilo alarak işi kapattık🤪şeker yüklemesi yaptırdım çok şükür şekerim iyisi.Daha sonra 22. Haftada ayrıntılı ultrason da beyinde genişleme gördü doktorum. Ve gittikçe arttı🙁üzüntüden ağlamaktan ne yapacağımı şaşırdım, 1 ay öldüm öldüm dirildim. Ama çok şükür 27. Haftada o sıkıntıyı da atlattık. Ve başladık hazırlıklara, geldik 38. Haftaya.. doktorumuz çatı muayenesi yaptı. Kendimi normal doğuma çok hazırladım aylar öncesinde yürüyüş plates topu egzersiz hurma neler yapmadım neler. muayene de doktorum çok üzgünüm mümkün değil yapamazsın dedi. Çatım çok basıkmış. Ve bebeğimin kafası olması gereken yerde deilmiş sancım felan da hiç yoktu. Aniden sezaryen günü aldık. Ve büyük gün.. 18.04.2019🤱🏻🥰🙏🏻🧿spinal anestezi ile oğlumu kucağıma aldım. Uyuşma anı çok kötüydü kendimi çok tuhaf hissettim. Ameliyat sırasında çok kustum midem çok bulandı,siz siz olun önce sakinliğinizi koruyun panik yapmayın.ve odadan çıkınca çok titredim. Kendime engel olamıyorum. Zangır zangır titredim. İlk kalkış biraz zordu ama yürümeye çalıştım şimdi sıra geldi gaz sorununu halletmeye👍🏻Size tavsiyem;ne ilk ne de son insan deilsiniz bu ameliyatı olucak öyle düşünün.Rabbim kimseyi sakat bırakmasın.hep onları düşündüm ve dua ettim 🙏🏻Doktor geldikten 10 dakka sonra oğlum geldi. O nasıl güzelliktir yarabbim🥰🥰bu benim mi diye çok ağladım🐣sonra götürdüler oğlumu babasına verdiler. Nasıl hıçkıra hıçkıra ağlamış😞😞canım eşim💙onun hakkını asla ödeyemem💙daha sonra odama çıktım oğlum geldi🐥emzirmeye çalıştım çok şükür tuttu ama sütüm fazla yok. Dua edin kızlar sütümde hemen gelsin. Çok şükür şimdi ikimizde iyiyiz🙏🏻Yanımda yatıyor gözümün nuru bitanecik oğlum👶🏻Rabbim isteyen hakeden herkese bu güzel duyguyu yaşatsın. Hakeden hiç bir kadını kucağını evini boş bırakmasın rabbim🥰biraz uzun oldu kusura bakmayın. Bizim hikayemizde böyle teyzeler💙🙏🏻🧿👪
NeslihanOner Sabia allahım analı babalı büyütsün sağlıklı ömür versin size de evladınıza da. Bir de sorum olacaktı plates hurma falan bunlara ne zaman başladınız peki ben 30+4 üm şu an
Kbrabdrhmn Sabia ağladım resmen çok güzel maşallah rabbim sanada bebeğinede eşinede uzun sağlıklı ömür nasip etsin inşallah benimde ilk ve çok heyecanlıyım daha 18 haftalık bebeğim benim sorunum bu yıl akraba ölümleri tek tek gidiyorlar çok etkileniyorum bebeğim iyi olur inşallah 🤲
Yasemincifci Sabia gözünüz aydın sütünün hemen çoğalmadını bekleme cnm bebeğini doyuracak kadar üretiyodur senn göğsün ne kadar cok emzirrsen o kadar coğalır dütün bol sıvı takviyesi