Azrazerin Meralim09 sancın varmı ki ben 3 cm ile 10 gün bekledim bebek kendini aşağı bırakmıyordu sancımı bekledik sancı gelmeyince suni sancı aldık bugün doğum yaptım..
Nurhsyn Meralim09 normaldir hastane degilmisin bisey olsa soylerler cnm acikligin ne kdr olmus ona bakıyolardir dogumhsneye almak icin
Kubra_41 Meralim09 walaha bende bekledim bir daha açılmıyor hem normal doğum sancısı çektim daha sonra açılma olmadığı için sezeryana aldılar ama en güzel şey o şimdi kucağımda
Betlnal Meralim09 nasıl geçdi anlatırmısın 🙏 dikişlerin var mı ? Normal doğum mu ? Hayırlı evlat olsun inşallah 🤗