Ncy Selam bayanlar Bir oğlum var 4 aydır yeniden bebek istiyorum ama olmuyor çok korkuyorum çünkü son zamanlarda ikinci gebelik için tedavi olan çok kişi duydum var mı aranızda bu şekilde olan??
Aselnaz33 Ncy yaklaşık 2 ay önce doğum yaptım daha regl görmedim korunmasız ilişkiye giriyoruz .. böyle gebe kalınmaz dimi?
Eminehm Ncy benim de ikinci hamileliğim 8 ay sonra oldu kafana takma canım stres yaptıkça olmuyor ben doktora bile gittim çocuk olmuyor diye doktor bana güldü ne bu acele 1 sene olmazsa sorun demişti
XelisaX Benimde bir kızım var 16 aylık 19 aylıkken Ağustos’ta denemelere başlamayı düşünüyoruz bakalım olacakmı? Ovulasyon testi kullanacağım 🤷🏼♀️ Allah gönlümüze göre versin canım 🙏🏻👼🏻