zeynosmoms kızlar suan adetim gecikti ve hamile olma ihtimalim yok ama eger varsa bebegim kucuk oldugu icin 7 aylik daha esim ikinciyi bazı nedenlerden dolayi sıcak bakmiyo kürtaj olan veya tanidigi olan var mi varsa nasil oldugunu anlatirmisiniz bilginiz var mi ?
Hsrtm zeynosmoms inş hamile değilsindir olurdands lütfen aldırma yazık günahsız o kaldı'ki hamile olmazsan bu saatten sonrada çok iyi korun yazık hem günaha grip. Katil olmaktansa dikkatli olmakta fayda var
zeynosmoms Vmefz açıkcası aldirmak istemiyorum ben ama esim olmaz diyo ikilemdeyim cok günah biliyorum daha kizimda kücük Allahim yardimcim olsun diyorum sadece iki bebekle
Vmefz zeynosmoms bencede Allah yardımcınız olsun hakkınızda hayırlısı olsun mübarek gecede inşallah yoktur gebelik ama aldırmak bana korkunç geliyor ha evdeki evladını öldürmüşsün ha karnındakini bilemedim 🤷♀️
zeynosmoms Vmefz bende oyle dusunuyorum canım Allah korusun aldirsam yaa kizmada bisey olursa tedirginligi icindeyim zaten
Vmefz zeynosmoms direk söylemek istemedim ama siz söylediniz zaten test yapın inşallah yoktur ama varsa da eşinizi ikna etmeye çalışın her zorluğun bir kolaylığı vardır Allah kimseye kaldıramayacağı yükü vermezmiş hakkınızda hayırlısı olsun inşallah 🙋🏻♀️
zeynosmoms Hsrtm test yaptim yok ama pazartesi saglik ocagina gidip kan testi yaptircam insallah yoktur günaha girmek istemiyorum olsada Rabbimden gelen başim ustune diyorum
Ysmnkrcy Obur boyu taşıyacağım bir pişmanlık olur esin ne derse desin varsa aldırma hiç aldiripta iyiki aldırmışım diyeni görmedim
zeynosmoms Ysmnkrcy bende gormedim hic yok gibi test yaptim kan testide yaptircam pazartesi bakalm dua edinde olmasin