sehertje İyi geceler hanımlar . Dün 2. Düştüğümü yaptım 😢 Bu sefer bebeğimle beraber bütün umutlarım da gitti . Benimle aynı durumda olup daha sonra yüzü gülen var mı 😔 Hiç bir zaman bebeğim olmayacakmış gibi hissediyorum.
Pamukgirl sehertje cnaım bende bir düşük yaptım çok üzülmüştüm belki seninle aynı şey değil ama en azından hamile kalıyorum diye avuttum kendimi kafama takmadım aybı ay hiç adet görmeden hamile kaldım
Naz60 sehertje Boş gebelik olduğu için şubatta düşük yaptım hiç kafaya takmadım martta hamile kaldım 🙏🏻 (Tabi bol bol dua ) ♥️