NazArbc Arkadaslar merhaba 23 mayısta inşallah sezeryanla Doğum gerçekleştiricem aranızda kombine spinal epidural anestezi olan oldumu benim korkum omuriliğe zarar gelmesi bu konuda bilgisi olan varmı🙏🏻
dilcey NazArbc ben bir ay önce epidural +spinal anestezi ile sezeryan doğum yaptım çok memnun kaldım doğumdan önce bel ağrım vardı ama şu anda ağrım sızım yok çok şükür herkese de tavsiye ederim
NazArbc Pamukgirl belden uyuşturma evet epidural ,spinal ve bide kombine epidural spinal varmış her ikisinide enjekte ediyorlarmış
Pamukgirl NazArbc ben doğum yapmadım ama belden uyuştırmayla amilyat olmuştum fıtık amilyatı sadece 1 hafta otururken belin ağrıyor hafif hafif onun haricinde bişey yok iğneyi yapmaları 5 saniye anında gelen uyuşma oluyo