Derinaras çok haklısın tabiki bende bu yüzden istedim evleneli 8 ay olucak burda kimsem yok eşim çalışıyor komşum falan kimsem yok bir kimyasal düşük yaşadım çok üzüldüm hiç umursamadım o ay 2 kere ilişkiye girdim ondan birinden tekrar hamile kalmışım, Allah ne zaman vericeğibi biliyor sen içini ferah tut canım benim 🙏