Mimnak Kızlar 26+2 hamileyim karnım çok büyüdü aslında 26 haftama kadar toplamda 5 kilo aldım aşırıda bi kilo almadım ama karnımdan gögüs altlarıma dogru bir baskı sızlama var bu haftada bu kadar normal mi ayakkabıma zor egiliyprım desem yeridir ayakta kalınca belim sırtım kalcam agrıyor bu haftalarda bunlar normal mi? Daha cok erken degil mi ?
d190516 Mimnak bizde 25 haftalık sayılırız kimse anlamıyo hamile olduğumu 🤦♀️Muhtemelen benim de birden çıkıcak dört gözle bekliyorum 🙃
Mimnak Elff111 valla bnde bende mi anormallik var diye düşünüyorum kimseyede şikayetlerimi söylemek istemiyorum buda ne mız mız şimdiden böyleysen denilmesi diyee 🤦🏼♀️
Elff111 Mimnak Bende 25 haftalığım çok normal ilk gebeliğim simdi nazlanmicamda ne zaman nazlanicam ayakkabılarımı eşim bağlıyor😀😀 7 kilo aldım ama hoc belli olmuyo orantılı almışım ama karnim kucuk bir dev gibiii
Mimnak Elff111 dogru söylüyorsunuz nazlanmakta tabi hakkımız 😊😊 bnde karnıma şaşrıyorum yani sanki 23 den 26 ya su 3 haftada bi birden büyüdü gibi , ondan önce hamile değilmişim gibiydi cok daha azdı
Mimnak d190516 valla şurda bi kaç hafta önce bende bakardım karnım cıksın diye ama karın büyüdükçe sızlama oluyor vallahi ne kadar geç cıksa o kadar iyiymiş onu anladım :)