Ngu 36haftalığız bizde. İlk gebeliğim. Tereddütlerim vardı normal Doğum yapabilir miyim diye. Bigün annemle komşuya çıktık Doğumdan çıktı konu ve normal Doğumdan o kadar korkuttular ki beni😓zaten acıya dayanabilen biri değilim,adet ağrısında bile elim ayağım boşalır hemen ilaç içmezsem mahvoluyorum. O sancıya ve normal Doğum sürecine nasl katlanırım bilmiyorum😓eşim ve kaynanam da normal yap kurtul en sağlıklısı diye tutturdular,doktorum da karar senin diyor. Destek verecek kimse yok. Ne kadar post okusam da normal Doğumu destekleyen artık bi kere korkmuşum herhalde hiç cesaretim yok😔nasl olacak hiç bilmiyorum bi boşluktayım sanki😓