Derininannisi Merhaba kızlar Doğum raporu aldığımız da ödemesi aylık mı yapılıyor yoksa rapor bitince toplumu veriliyor bilgisi olan var mı acaba
Sibelclskn3 Derininannisi iş yerin primlerini aylık yatırırsa ki bunu sen istemeden yapmazlar yapmakta zorunda değiller insiyatif meselesi yatırırlarsa aylık alırsın toplu yatırırlarsa Doğumdan sonra toplu bi şekilde alırsın
Tuanam01 Mavkumvoled Canım çalışan hamileler doğum raporu alıyor sonra siğortadan para alacak böylelikle .
Sibelclskn3 Mavkumvoled sigortalı 90 gününü tamamlamış her hamişin aldığı para canım çalışan değilsen süt parası alıyorsun oda 149 lira bunu bütün hamileler alıyor bide çocuk parası var onuda alabiliyorsun çalışmasanda diye biliyorum oda 300 lira civarı
Mavkumvoled Sibelclskn3 ondan haberim var canım dogum raporu denilince ne ac ba mrak ettim teskkur ederim
Derininannisi Sibelclskn3 benim iş yerim uzun zamandır ödemesini yapmıyor maddi sıkıntılardan dolayı ama devlete borçlanıyor ondan bir sıkıntı olmaz sanırım sistemsel olarak yatırılıyor gözüküyor
Sibelclskn3 Derininannisi alo 170 ara arada bi kontrol et çünkü şimdiden takip etmezsen çok sıkıntı yasarsın uğraşma diye diyorum yanlış anlaşılmasın yine alırsın paranı ama uğraştırırlar