minikkelebegimm Kızlarr burda okudukça biz ne zaman görcez daha çok var derken 99a indik hayırlısıyla 😍 Griple karşıladık önerilerinizi de alabilirim 🤧 sizde durumlar nasıl biz beşiğimize de karar veremedik 🙄 daha pek bişey almadık bu ay nasipse
AlyaSu minikkelebegimm öncelikle Rabbim evladını sağ salim kucağına almayı nasip etsin canım 🙏😊 Geçmiş olsun limon tüketmeye çalış ama mide sıkıntın varsa deneme 😊 Bizim de şükür 39 günümüz kaldı 🤭
Canan_ minikkelebegimm inanirmisin sanki daha dün ay inanmiyorum 99 a indik demisim gibi geliyor, oysa artik 34 lere geldik. Ikili hanelere gectikten sonra zaman assiri hizli geciyormus. Canim cok gecmis olsun kendine bebegine dikkat et, zencefil falan ic iyi gelir.
ikimelekannesi___ minikkelebegimm benim de 99,a son 3 gün bebeğim yeşil soğan olmuş az önce son 3 günü görünce bir tuhaf oldum resmen bugün yarın doğacak çocuk ya😍😙
minikkelebegimm AlyaSu oyy aminn canım benim hepimize nasip olsun inşallah hayırlısıyla 😘😍 sabırsızlanıyorum artık ama Doğum korkusu da yok değil Allah yardımcımız olsun 🤧😋
minikkelebegimm Canan_ ay hadi inşallah canım hayırlısıyla geçse de kavuşsak mis kokulara😍 sağıl canım benim bu arada içiyorum inşallah atlatırız çabucak 😘
minikkelebegimm ikimelekannesi___ her günü ayrı heyecan canım gerçekten saatin 12 olması bekler olduk 😋😍 geceleri bizimki daha yerinde durmuyo doğunca da geceleri ayrı bekleyeceğiz gibi 😋
ikimelekannesi___ minikkelebegimm Maşallah benim pek sakın normal yani ama bende hareketli olmasını falan isterdim