Caglabadis İyi geceler kızlar 39+1 deyim 38+4 te bebeğimin kilosu 3853 gr çıktı ve doktorum 4 kiloyu geçer dedi normal bekliyorum ve korkuyorum benimle aynı durumda olan var mı 😢🙁