Kuzeyinannesiiii Merhaba kizlar trendyoldan 12li 67 tlye kargo ücretsiz üni baby ıslak mendil sipariş verdim iyi mi sizce
Srfn11 Kuzeyinannesiiii Bende ufak paketlerinden aldim yenidogan birkac arkdsima sormustum hepsi yeni dogum yaptilar en iyisi oymus.
Gegimasal Kuzeyinannesiiii watson veya gratis olabilir bir bakin isterseniz 54 tl idi sanirim 12 paket
Kuzeyinannesiiii Eminer benim bulunduğum şehirde 3lusu 19 tl 12li 67 tl herkes cok iyi olduğunu soyledi
Mcmc Kuşşanıyorum pamuk zor gelince . Tek givendiğim marka ama katkısız su bazlı olanı yenidoğan için olan
Arzuyldrm Mcmc bende serklaj oldum şuan 24 haftalığım ara ara adet sancısına benzer ağrım oluyor. Bir bilginiz varmı?