bireylulmeselesi Kızlar ben koltuk altı ve bacaklarımı hep makinayla alıyorum ama genital bölgeyi jiletle alıyordum. 2 aydır kendim evde ağda ile alıyorum. Biraz zor oluyor ama temiz oluyor. Ama iki aydır ağda sonrası sivilcelenme oluyor bunun sebebi nedir ? Vücudum alışınca geçer mi sivilcelenme, bir de çıkmaması için önerileriniz var mı?
Belinya bireylulmeselesi canm önceden jilet kullanmissin sürekli ve şuan agdaya geçiş yapmışsın çook normal sivilce olması, bir süre sonra deri alışıyor ama sana tavsiyem jilet kullanma genital bolgene, alması çok zor oluyor sonradan çok acılı oluyor.
Srfn11 bireylulmeselesi sebebi jileti cok kullanman canim.. bu yuzden kokleri yumusayana kdr sivilcelenmeyi yapicaktir.
bireylulmeselesi Belinya Kubradmrtnc hamileliğimi öğrendikten sonra jilet kullanmamaya karar verdim. Bakalım istikrarlı olurum inşallah 😁 daha temiz oluyor ama sivilceler de olmasa...
Kubradmrtnc Bende jiletle almıştım daha sonra ağdaya geçince benimde sivilcelerim çıktı genital bölgemde çok normal alıştıkça geçiyor sevilceler 🤗