crazygirl canim cok gecmis olsun bendede benzer durum oldu normal dogum icin yatarken suyum geldiginde kakasini yaptigini farkettik sezeryan oldum gece yanimdaydi ama hic emmedi sabaha yogun bakima aldilar benimki pislikten dolayi enfeksiyon kapmis su yutmasiyla hemen hemen ayni tedavi oluyor.Bir sure yogun bakimda yatar ama korkma kavuscaksin sonunda.3.gunden sonra beni almislardi yanina emzirmek icin ondan once surekli sutunu sag sakin uzme kendini sutun kesilmesin.Senin sutunle beslesinler basta mama veriyorlar mecbur sutun cogaldikca senin sutunle besleyecekler .Senin sutun en iyi ilac bunu unutma.