Dileqim canimm benim 25 nisan doğum rabbim izin verirse benimde kasiklarimda karnimda inanilmaz gelip giden bi sanci var dua ediyorum bende haftaya kadar beklesin diye böyle karnimin içi ağriyor sanki aşağiya baski yapiyor bebek bide çok hafif Nts de sancim çikti inşallah 1 hafta daha bekler bebişler🤲