BeyzaK Bayanlar 39+5 oldum belimden kasıklarıma vuran agrı var 15 dakıkada bir geliyo bacaklarımı uyusturuyo gece gündüz böyle neden oluyor acaba bılen varsa yazablırmi lütfen dayanılmaz bir acı 😑😑😔🤦🏻♀️
Zehra5507 BeyzaK bence acile git doğuruyor olabilirsin herkese su nişan gelmiyor bende 39+2 yim bize de dua et bir avazda kucağımıza alalım inşallah 🙏
Caglabadis BeyzaK 39+1 deyim benimde vajina ağrısı ve kasıklarımda çok hafif ağrı var bazende bacaklarım ağrıyor Allah yardımcımız olsun sağsalim hayırlı vakitte kucağımıza almayı nasip etsin
BeyzaK Bugün sabah 5.40 kızımı elime aldm bayanlar hastaneye gittiğimde 5 cm acıklıgım varmıs gittiğim gibi yatırdılar ve ıkı saat sonra suni sancıla ElifSaremi kucagıma aldm Rabbim hepinizi bi avazda kurtarsın inseAllah 💜💙❤️♥️👨👩👧