Nunurr ilk gebeliğimde kayısı yağı kullandım, hiç çatlağım olmadı şükür. Şimdi ikizlere hamileyim banyo sonrası Hindistan cevizi yağı bi dönem kantoron yağı sürdüm. 30. Haftada kaşıntım çok artınca ve ikiz olunca korktum ınstagramda yine ikiz Doğum yapan birinden duyduğum bio Marks Die bi krem çatlamayı önlediğini hatta eski çatlakları da azalttığını yazmış, güvendim aldım 2 haftadır kullanıyorum çok şükür şuan için bişey yok ama bakalım.
Çatlak oluşumunun ten yapısı rengi ve aile genetiği ile alakalı olduğunu okudum bi çok yerde. Esmerim ben beyaz ve ince tenlilerde daha fazla olabiliyormuş.