remziyesahin
10 sene önce bana sonra takılmıştı sürgüye yapamistim yani ben yaptığımı zannediryirdum ama yapamıyormuşum idrarı boşaltmak için taktılar da rahatladım bayağ şimdi nasıl yapıyorlar bilmiyorum ama ben hiç acı hissetmedim taktıklarını bile hissetmedim sezeryanin acısının yanında herhalde...