MyBoy Selam hanımlar, 34+3 günlüğüz, uyku problemim var, uykum var ama uygun pozisyon bulup dalamıyorum bir türlü😟 öneriniz çözümünüz varsa bilmek isterim 😉
Sibelclskn3 MyBoy yatmadan yarım saat önce bi süt iç canım bide ılık bi duş al belden asagı baya rahat oluyor ben bunu buldum ypksa sabahlıyordum hep bu ara baya rahatım ;)
Nismirhir3 35haftalik kafMda 3 kat yastik var suan ve karnimdN bacsklarim arasina emzirme yastigi Sirtimdada uzun duz yastik var onlarla destekliyerek birazda olsa uyumaya calisiyorum az kaldi sabir 🙏💫
Tuanam01 34+00 olduk çok şükür ama uyku aylardır yok 4 yastık var duş ta aldım ne yaptım sa yok rahat pozisyon diye bişey yok bence günlerce uykusuz kalıyorum sonra bitap düşüyorum mesela dün haftalar sonra 3 saat uyudum ama ne güzel geldi ah şuram vah buram derken aylar geçiyor az kaldı çok şükür sabır edelim sağlıkla kucağına alırsın inşallah🙏
avukathanim Günaydınlar 🌞 Ben de uyumakta zorlanıyorum bacaklarım uyuşmuş bi kalktım 5 ten beri ayaktayım 38 haftalığız son zamanlar 🥴 Heralde bebek uykusuzluğa şimdiden alıştıyor bizi tek avazda kızlar inş 👯