Esra55 İyi akşamlar. Bakım ürünleri olarak hanhi markları tercih ettiniz? Şampuan, ıslak mendil falan
senasln Baby me nin şampuanını aldım. Güzel geldi bana. Bi kaç kere kendim yıkandım. Çok alerjik bi insanım ve bana hiç kötü bi etki yapmadı. Sanırım bebek için de bunu kullanacam. Islak mendiller ise hep cildim de alerji yapıyor. Evde iken bebek temizleme pamuklarını kullanacam ıslatıp. Dışarı da çantama atmalık bi tane arıyorum şuan. Onu bile dışarı da mecburiyetten kullanacam. Özellikle kız bebeklerde genital bölgeye sürülen içindeki kimyasalların ileride genç kız olduğunda nasıl problemler yaratacağını bilemediğim şeyler sürmek istemiyorum. Ne kadar pahalı olsa da organik çözümler arıyorum çoğu ürüne
Hilayse Islak mendil uni baby Şampuan unibaby Bebek bezi sleppy Deterjanı roxy Alt açma bezi baby me Instagram'da muhendisinoglu diye bı sayfa var orada hemen hemen her ürünün ne zararı var ne yararı var içeriği falan paylaşılıyor istersen bakabilirsin bana çok faydası oldu
SelimsMom eoa içeriği temiz ürün bile olsa bu yüzü gözü yakma olayı bebeklerin vücut ph i ile bizimkinin aynı olmamasindan kaynaklaniyormus.