Kzbnzmi1 Azrazerin ayy amin inşallah 😊 bizde 35+3 olduk bekliyoruz bakalım 😊 oğlunla ve diğer 2 evladınla yuvanda mutlu huzurlu sağlıklı günlerin olur inşallah 😊
Azrazerin Ozderr evet benim 1 dikişim vardı ama bana da yapıldı ama yapılmasa sonradan kanama çok olur dediler her temizlediklerindede parça çıkardılar biraz acıdı evet ama benim 1 dikişti daha çok dikişi olanlarda ağrı nasıl olur bilmiyorum😕
Azrazerin Havvanur123 doktorunuza güvenin ☺️Ne diyorsa onu yapın başkalarını dediğiyle evladınızı riske atmayın doktor kendi söylediğinin arkasında durabilir ama başkaları dinlemeseydin der onun için siin içn doktorunuz neyi uygun buluyorsa onu yapın☺️