Kamamir olur ya o kadar da deil ben sizin doktorlarinizi bilmiyorum ben de özel e gidiyorum benim doktorum ilk 4 ay boyama sonra boyaya bilirsin bilimsel olarak zararı kanitlanmamistir dedi arti ben 27 haftalik gebeyim 2. Gebeligim 2 tane kanal tedavisi yaptım o kadar kimyasal sikiyorki ağzına boğazına gidiyo o kimyasaldan birşey olmadıysa boyadan hiç birşey olmaz