Burcu6188 çok mantıksız insanlar var ya. Zararlı olsa doktor yapar mı allah aşkına. Şeker yüklemeden sonra bazı insanlar rahatsız oluyor. Bu normal bişey. Her bünye aynı değil. Eğer şeker durumun varsa özellikle gebelik şekeri ancak böyle öğrenebilirsin. Emin ol şekerin varsa bunu bilmek istersin. Ona göre davranıp daha iyi bi gebelik geçirme şansın oluyor. Şöyle düşün. Çoğu kişi şimdi sana diyor hamurişi şeker uzak dur az ye falan. Aman ne olacak deyip yiyorsan bile şekerin olduğunu öğrenince o korkuyla yemiyorsun dikkat ediyorsun. Ben yaptım arkadaş biraz şeker direnci çıktı. O güne kadar daha 26. Haftaya kadar 9 kilo alan ben öğrendiğimden beri son bir aydır ister istemez psikolojiktir dikkat etmeye başladım ve su içmeye başladım bol bol. İlk 26 hafta 9 kilo son bir ay 0 kilo aldım. Bebeğin kilo aldığını düşünürsek ben kilo bile vermişim.