Merhaba arkadaşlar hepinize iyi akşamlar diliyorum buraya yeni katıldım beni biraz rahatlattı bu kadar hamile arasında olmak çünkü kafama bişey takılırsa hemen sorabileceğim bu yüzden uygulamayı hazırlayanlara çok teşekkür ederim .ben ilk gebeligimi yaşıyorum 17+5 deyim halen kusuyorum neredeyse 4 buçuk ay oldu artık psikolojik olarak yıpranıyorum sürekli yediğim şeyi hela ya bırakmak çıkış halini görmek beni bayağı mutsuz ve huzursuz yapiyo r mide bulantimi n bu kadar uzun sürmesi normal mi ne zaman geçer aceba ve geçmezse bebeğe zararı olurmu .bunun yanında hiç kiloda alamadım kilo alımına ne zaman başlarım zaten kilo almak istemiyorum 75 kiloyum normalde vermem gerekiyor ama kilo almamak bebeğime mutlaka bi eksiklik yapar diye düşünüyorum bebeğim geçen hafta 1600 gramdı iyimidir sizlerden yorum ve destek bekliyorum özellikle benim gibi olup bu durumdan geçenler biseyler deseler de rahat etsem etrafimda biri daha var hamile ama onunki benimkinden çok farklı