Ssraa tek rüyasına giren ben degilmişim demek bi kere rüyamda kestim tam yicektim eşim uyandırdı o sırada dedim bari rüyamda yeseydim:) tam unuttum diyorum 2 3 günde 1 rüyamda markete gidip nektari alıyodum en son ki rüyamda tv de market reklamı yapıyolardı nektari 9.90 kosarak o markete gidiyodum:)uyandım hatta o markete gidip baktım etkisinde kaldım diye sonuç hüsran😂