Daisyy inşallah sarılık olmaz süt gelmezse azıcık mama ver aç kalmasın aç kalınca sarılık oluyormuş sonra sütün gelince zaten mamayı kesersin biberonla verme ama mamayı kaşıkla ver biberon a alışan bebeği tekrar emzirmek daha zor oluyormuş bende okuduğum ve çevremden duyduklarımı yazdım benim ilk bebeğim tecrübesizim yani😊