Busraeyazz 14+ 2 haftalık hamileyim . Sol tarafımda batmalar oluyor neden acaba bilgisi olan var mı ? Doktora mı görünmelimiyim bunun için
Tubisshamis Busraeyazz böbrekle ilgili sıkıntı olabilir, ben şu an o sorunu yaşıyorum. Bebiş böbreğe baskı yaptığı için böbrek idrarı süzemiyor ve bu yüzden şişiyormuş. Hemen git bi böbrek ultrasonu çektir bence