uslu525 Merhabalar renkli ultrasona girdim ve bebeğimde omurilik eğriliği gördü aranızda olan var mı acaba bana yardımcı olabilir misiniz çok üzgünüm
Esraaaahmey uslu525 rabbim tez zaman da şifa versin öyle birsey varsa bir bilgim yok Yukarda kalsın diye yazıyorum
sudamlasi uslu525 emar istemesi lazımdı doktorunuzun.. Kızım diastometamyelia tip1 gergin omurilik yani . Ayrıntılı da çıktı mr çekildi
Rabiaufuk Benim de 4lü testte cıkmıstı cnm tenkli ultrason a girdiğimde hersey bormal dendi sıkma canını düzelir inş 🙏
Bebiskomiskom Daha gelisme asamasinda oldugu icin 2 yasinda havuza yazdir hic sıkıntısinı anlamadan du,eltme.ihtimaliniz yuksek