Shylaatlhn Merhaba hanimlar 39 haftalik olduk bugün.Arada belime ve sirtima agrilar girip cikiyo ve bebegim vajinama dogru baski yapiyo ilk defa bugun hissettim afedersiniz lavaboya girince küçük abdestimi yaparken tedirgin yapiyorum sanki ordan cikcakmis gibi his geliyo sizinde basiniza geldimi acaba dogumum yaklasmis olabilirmi?
Tuanam01 Shylaatlhn Canım bence bi acile git doğum sancısı olabilir olmasa n'olacak ki için rahat etsin sağlıkla al kucağına inşallah🙏
Shylaatlhn Tuanam01 yarin sabah doktor kontrolum var su,nişan falan gelmedi ama icim rahat etmezse muhakkak gidicem tsk ederm.