meeese Kızlar bu akşam sanki belli aralıklarla ağrı giriyor. Ama belime değil. Karnımın alt kısmına adet ağrısı gibi ama vurup geçiyor.İki gündür sürekliydi. Doğum başlamış olabilir mi? Ağrı böyle bir şey mi? 39+0 bugün.
Tuanam01 meeese Canım neden 2 gündür çekiyorsun evde bi git acile doğum sancısı yada değil uzman doktor görsün bebeğini yada seni riske atmaya değer mi en fazla 1 saatini alacak evde bekleme bir görün gel bence sağlıklı al kucağına inşallah 🙏
Nildua meeese canım yalancı doğum sancısı senin ki çünkü gerçek sancı belden karnına doğru olması gerek ve sancı aralıkları aynı olmalı
Gzd meeese cnm doğum sancısı olunca acaba bu mu demiyosun, adet sancısından biraz fazla bi sancı, benim doğumdan önceki gece 3 dakikada bi kıvrandıran bi sancıydı gelip geçiyodu ama geçme dediğim şiddeti hafifliyo tamamen bitmiyo
Ssraa Herkesin belinden girmezmiş ki zaten canım. Düzenli ise ayırt edebilirsin. Süre tut ne aralıklarla giriyor. Bir de saniyelerini takip et geldiğinde.
Ssraa Nildua canım ben burada da okudum. Erkek bebek ve kız bebekte farklı oluyormus ikisindede belden girmiyormuş ki. Yani belden girmeyen olmuş. Bence bu kesin anlam taşımaz
Nildua Ssraa Evet senin yazdığını da okudum biraz önce haklısın peki hangi cinsiyette belden ağrı giriyormuş ben 38+4 ne sancım var ne birşeyim
Atarlianne Nildua cinsiyetle alakası yok kişiye göre degısıyo. Benimkide erkekti kardeşiminki de. Benim belim koptu sancıdan. Onun şiddetli karñi agrımış..
meeese Gzd canım kız bebek. Bundan öncekiler tamamen yalancıydı ama bu 10 dkda bir geliyor anlamadım duş aldım şimdi dikta da belli Aralık’ta gidip gelmeye devam ediyor.sanki bebek yerçekimine karşı koyamıyor gibi şiddetli ağrı sonra geçiyor ama çok hafif kalıyor.doktoea gideceğim şimdi hazırlanıyorum .
meeese Yatışım yapıldı kızlar 3 cm açıklıkla Doğum başladı. Dua edin neolur. Bebek kilolu olduğu için kafası inmezse sezeryan olacak dedi. 3800 3900 dediler. 5dk da 1 sancı ile hastaneye geldim
meeese Seher_ 3725 gram 52 cm canım kızım. Toplamda 6 saat sancı çekmiş oldum 🤗 normal Doğum fakat dikişlerim var kaç adet bilmiyorum 🤷♀️
Seymahakan meeese canımm gözünaydınn saglıkla büyüt bebegini :) ben bişey sorucam catıdan sonra nişanım geldi benim iki gün önce iki gğndğr de geceleri adet agrısı cekiyoum ama düzensiz ve devamlı. Yalancı sancı dediğin nasıldı benim gibimiydi 37 5 im bu arada
Vctry1706 Benimde belimden girmedi sancılarım 39+0da 4 gün önce doğum yaptım bende belden bekliyordum o yüzden hemen gitmedim ama gittiğimde 6 cm acikligim vardı