Esriii benimde bugün 35. Haftam bitti ama doktorum 2300 gr dedi kızıma. 1 hafta geriden geliyormuş 34 haftalık görünüyor sorun yok 2 haftaya kadar normaldir dedi. Benimde ağrılarım kasılmalarım var dünden beri erken doğacak minnoş kızım diye korkuyorum birkaç hafta daha dursa büyüse bari 😳 kendim 11 kilo aldım ama kaşar, muz, ceviz, süt, meyve bol bol yiyorum aslında bebişim kilo alsın diye yine de minyon kızım 🤗