1PrensAnnesi Eylem zaten bebiş yatırmıyoki ☺ bende sırtüstü rahat ederdim büyüdkçe sadece sağ sol yatablr oldum oda sürekli şekil değişerek yani yatabldğn sürece devam zamanı gelince doktorda uyarıo bebişte💕
baharclk Eylem Ben sağ tarafta çok rahatsz oluyorm sola yatnca biraz normal ama en rahat ettiğim sırt üstü 😊
Emos2424 15 hafta 2 günlüğüm sadece sol tarafa yatabiliyorum sirt ustu sanki sirtima birşey batiyor gobegim hic yok gibi yemek yerken hafif siserya oyle işte 😊
humaninannesi61 Emos2424 Ben de 28. Haftama girdim sadece sağda yatabiliyorum😔 Acaba bebeğime zararlı mıdır ya 😔
baharclk Emos2424 Bende 15. haftaya girdm bugün. Benimde göbeğim pek yok üzülüyodm neden çıkmıyo diye dmekki olmayanlar varmş 😊
Emos2424 humaninannesi61 benim ilk çocuğum hicbi fikrim yok sadece sol tarafa yatmak iyi demislerdi ondan alistim galiba
Damla________ Benim de kafam karıştı bu konuda ama sol taraf Bebek için iyi olsa gerek daha rahat ediyor o ama bize diger türlü zor oluyor. O kadar şey soyluyorlarki insan neye inansa bilemiyor eskiler ne yapmış acaba😱
Seydaeksi Sola yatınca kan akışı daha kolay oluyo bebek için kan akışı da çoook önemli hem bebeğin nefes alması hem de beslenmesi demek.. ama 20li haftalardan sonra önem kazanıyo daha çok 28deyim ben doktorum daha 24gittiğimde bundn sonra sola yatmak özellikle çok önemli dedi kasmadan devam edin karın büyüyünce zAten hiç bi türlü yatamıcsksınız ikidebir her şekli deniyorum 😃
XyveAnnesi Ben 15 haftalığım,sırt üstü hiç rahat edemiyorum karnım gerilir gibi oluyo,sağ tarafa yatarak rahat ediyorum,ilerki zamanlarda karnım büyüdüğünde de karın yastığı almayı düşünüyorum,o destekle rahat yatılabiliyormuş deneyenlerden biliyorum...
Eylem 21.haftam bitti dr um istedğin gibi yatabilirsin tv izler ken dinlenirken sol tarafina yat dedi uyurken istedgn gibi yatabilrsn diye soyledi zaten uyuyunca kac kere şekil degistiriyoruz😃