tugis05 ateş bebek için iyi değildir. Yükselmesine engel olun mutlaka. Parol veya minoset içilebilir gebelikte. Ben de bir kez ateşlendim 37.5 görünce içtim ilaç. Akşam tekrar çıktı 37.5’a tekrar içtim. Bi daha çıkmamıştı. Tabi vücudumu nemli ılık bezle ıslatıyodum duş alıyodum vs