Gizemsrgn Kızlar 10 gün önce gece uyurken suyum geldi ama hepsi gelmedi. 10 gündür hastanede yatıyorum suan 32 haftadayım. Bebeğin suyu şuan az ama kendisine yetecek kadar var ama bu arada suyum az az gelmeye devam ediyor doktorumuz bebeği tutabildigimiz kadar tutmaya çalışacaz dedi.her gün nst çekiliyor kan tahlili yapılıyor enfeksiyon için bebek sıkıntıya düştüğü an doğum gerçekleşecek.dua edin Rabbimin izniyle beklesin 3 4 hafta daha.basina böyle bise gelen var mi yazın lütfen 😔
Safinaz Gizemsrgn çok geçmiş olsun canm inşallah sağlıcakla zamanında alırsın kucağına benimde suyum az ve tam 32 haftalığım bebeğim de çok zayıf gelişim geriliği varmş henüz 1.500 gram senin bebişin kilosu nasıl
MinnakBebegim Benim olmusu boyle ne yazikki bebegi tutamadilar 36haftamda oldu kizim😔simdi ikinci gebrligim
Gizemsrgn MinnakBebegim peki bebeginiz yaşıyor mu bir sıkıntı oluştu mu 36 hafta iyi bir hafta aslında. Sizin suyunuz 36 da mı geldi hemen mı doğum gerçekleşti
Tuanam01 MinnakBebegim Bebeğiniz sağlıklı mı ? İnşallah şimdiki Bebeğinizi sağ salim sağlıkla kucağınıza alırsın benim oğlumda 36 haftalık doğdu ama Elhamdülillah sağlıklı 8 yaşında .
Gizemsrgn Safinaz bizim bebegin kilosu da 1500-1600 arasi ama.doktorumuz normal dedi. Bence kiloları haftasıyla normal
MinnakBebegim Tuanam01 simdi cok sukur iyi evet 1 bucuk yasinda simdiki hamileliyimde iyi canim cok skur