1ogrencianne Ezgi1234 decavit verdi aile hekimim 12. haftadan sonra biraz içtim daha sonra iMom aldım ben omega3 var diye şimdi iMom kullanıyorum
Aby34 Decaviti ilk aydan beri kullanıyordum yine decavit d vitamini damla ve kan hapı verdi artık folik asiti kullanmana gerek yok dedi doktorum 12+1 olduk :)
Kahramanlar Vinelac kullanıyorum çok memnunum probiyotik içeriyor o yüzden kabızlık sorunu olmuyor afedersiniz WC de ıkınamıyorsunuz sıkıntı oluyor kabızlık bu vitamin tam da bana göre 🥰❤️