minikmucizem1_ üzerinden çok geçmiş ama yine de yazmak istedim. ☺️ Ben de adet olamadım diye gidince iki tane kist gördü, ilaç yazacaktı bi kana bakalım dedi beta 250 çıktı. Sonra gebelik takibi için iyi bir doktor buldum ona devam ettiğimde bu kistleri sordum. Sağlıklı bir gebeliğin oluşması için bu kistlere ihtiyaç var, çocuk daha rahat tutunuyor. Artık kayboldu onlar, demişti.