Selam, 15.haftamdayım.bugün doktora gittik cinsiyet için. İlk girdim poposunun üstüne oturmuş göstermedi.snra çikolata vişne suyu içtim 2.ye girdim bacaklarını bağdaş kurmuş yine göstermedi.3.ye girdim kordonu araya girmiş yine göstermedi.bu hafta öğrenemedik.çok hareket etmiyordu.var mı cinsiyetini öğrenemeyen böyle?