Saliha1992 15. Haftada benimde oldu canım Hemde ne kanama sabahın 6 sında tuvaletimi yaptığımı düşündüm uyku sarhoşu WC ye gittim bacaklarımdan akıyordu durmuyordu bebeğimi kaybettiğimi düşündüm o an ama hiç sancı yoktu bunu duymuştum bebeğim gitseydi sancı olurdu diyordum içimden elime ne geldiyse çamaşırımın üstüne koydum doğru hastaneye çok şükür bebeğim iyiydi öğlene kadar serum iğne kanamam durduruldu eve çıktım 45 gün öncede Doğum yaptım çok şükür 🙏🏻