09eyzey09 17 haftamdayım hamilelikten önce iciyordum 1 pakete yakın bazen daha fazla ama hamile oldugumu öğrendiğimden beri 5 tane iciyorum bazen onu bile icmiyorum bazende fazla canım cekiypr toplmda en fazla 8 içiyorumdur. Doktorum sordu kullanıyomjsun diye evet dedim zararlarından haberin vardır söylememe gerek yok ama fazla aşırıyada kacma dedi bazen vicdan azabı çekmiyor değilim cok sükür suana kadar bendede bebeğimdede hic bır sıkıntı cıkmadı ama yememe icmeme cok dikkat ediyprum ondan olsa gerek❤