Cbellle merhaba,ben 10 yıldır şeker hastasıyım tecrübeme dayanarak şöyle söyleyebilirm ;şeker ile ilgili düzenli ölçüm istendi ise yemeklerden önce ölçtüğün açlık şekerin,yemeğe başladığın andan itibaren 1 saat sonra ölçtüğün tokluk şekerin olur. Normalde tokluk şekeri 2 saat sonra bakılır ama gebeyken tokluk 1.saatte bakılıyor. İnsülin yada hap verildi mi ? Sadece diyet mi uygulanıyor?