Btldrcn Kızlar merhaba 5 buçuk haftalık hamileyim çok kötü gribe yakalandım ilaç alamıyorum nane limon içsem zararlı mı bitki çayları zararlı diye okumuştum yada ne yapabilirim doğal yollarla ?
Zuzuum Btldrcn nana limonu bilmiyorum da dr um bana ıhlamur içebilirsin dedi günde 2 bardak anneme geldim 1 haftadır onda kalıyorum bakımla toparladım umarım sende iyileşirsin canım biran önce
begushhhhh Btldrcn adaçayı dışında bitkiçayı içilebilir çok abartmamak şartıyla parol içe biliyorsun birde suda eriyen c vitaminleri var sambucol plus c o da içiliyor bağışıklığına iyi gelir sevgiler