Rabiaeser ah canim ahhh ne cektim ben . Bronsit oldum oksurmekten krizlerden bayilacaktim artik kac kez acillik oldum gtmedigim doktor kalmadi . Kullanmadigim ilac kalmadi bebegime zararli diye kullanmadim baslarda ama ilerledi hastaligim . Bugun post acmistum belki gormussundur oksurukten kaburgam kirildi suan sagdan sola donemiyprum . Bebegimin suyu azalmis erken alacaklar ne kadar dayanabilirsek ikimizde dayanicaz . Doktoruna hamile olduunu soylediysen sana ona gore antibiyotik yazmistir kullan mutlaka ilerletme hastaligini rabbim sifa versin cumlemize