Asliyildirim Mia01 arkadaşım kusuruma bakma oğlumuza isim bulamıyoruz adlı postta bana mesaj yazmışsın erkek benek ile ilgili yorumuma ama okuyamadım post kapanmış. Birşey sorduysan görmedim haberin olsun diye buradan yazıorum 😊cevap veremedim o yüzden
Mia01 Asliyildirim evet yazmıştım post kapanınca bende bakamadım 😀 isim için balamir diye yazmışsın ben de beğeniyorum o ismi demistim ama iki isim düşününce vazgeçtim 😊😊