Zehra333 Adetime 5 gün kaldı ve idrar testim negatif çıktı yarın saat 3:30 da doktora randevu aldım önceki tüm tahlil sonuçlarımı da göstereceğim neden düşük olduğunu araştırmak için genetik testi bile yapmıştım hatta yarın gideceğim doktor en son hamileliğimde bu bebek gelişmemiş Cuma’ya düşer demişti ve o gün Cuma düşmüştü bebeğim devlette bir doktordu bugün randevu buldum bakalım dualarınızı bekliyorum kontrole gidip ultrasonda bakıp bebek var dese ne güzel olur 🙏🏻🙏🏻🙏🏻