Tuha merhaba öncelikle hayırlısı olsun beta hgc 2 günde bir 2 katına çıkıyorsa sağlıklı gebelik diye düşünülüyor. Artmıyorsa kimyasal gebelik olarak değerlendiriliyor... testi ne zaman yaptırdınız? Mesela bugün yaptırdınız 174 çıktı diyelim Cumartesi de yaptırdığınızda 348 üzerinde olması gerekiyor.. lütfen ihmal etmeyin bir kadın Doğum Uzmanina görünün kimyasal gebelik tehlike yaratabiliyor